بابت این سکوت کردن هات
چنان دق میدم شمارو آقا
که تلافی همشون درآد
چاره من چیه این وسطکه نه میتونم گریه کنم نه حرف بزنم نه هیچی؟
ای خدا
ما را در سایت بلاک دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 179 تاريخ: شنبه 9 دی 1396 ساعت: 23:27
ما را در سایت بلاک دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 182 تاريخ: شنبه 9 دی 1396 ساعت: 23:27
ما را در سایت بلاک دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 158 تاريخ: شنبه 9 دی 1396 ساعت: 23:27
عکسها را مرور میکنم....... عقب،جلو.... عقب،جلو.... آن چند روز برایم زنده میشوند و حسرت آن لحظههایی را میخورم که ثبتشان نکردم...
.
.
.
چقدر دلتنگم
چقدر آقا
ما را در سایت بلاک دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 166 تاريخ: شنبه 9 دی 1396 ساعت: 23:27
ما را در سایت بلاک دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 165 تاريخ: شنبه 9 دی 1396 ساعت: 23:27
ما را در سایت بلاک دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 159 تاريخ: شنبه 9 دی 1396 ساعت: 23:27
منظورتان را از جمله ای که نوشتید درست متوجه نشدم
آمدم،آمدند؛اما تو نبودی...
یعنی نکند میخواهید بگویید صبح امروز که مامان و بابا و مامبزرگ رفتند سر زمین شما هم آنجا بودید؟؟؟
کاش منظورتان این نباشد که اگر همین است وای به حال من و دلِ بیسعادتم
آقا!
دلتنگیتان مارا کشت
من و عقل و دلم هر سه مُردیم از دوری...
ما را در سایت بلاک دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 195 تاريخ: شنبه 9 دی 1396 ساعت: 23:27